Slide 1

SoVisie

Jij mag er zijn! De wereld mag weten en iedereen mag ervaren dat jij meer kunt dan dat jij bent gaan geloven of wat anderen denken, dan dat zij zich kunnen voorstellen en jij durft te dromen. Wij geloven in jou en in nog veel meer voor jou. 

Als de wereld weer in je gaat geloven, dan krijg jij het vertrouwen terug om te kunnen. Wanneer je denkt dat je het kan, dan ga je het proberen en als je het probeert, dan leer je dat ook jou dingen lukken. Daarnaast is het fijn als anderen jou laten zien wat werkt en handig is, zodat jij jouw keuzes kunt maken en kunt gaan ervaren vanuit jezelf. Dan kun je jouw beste zelf zijn.

Iedereen is anders en dat maakt de wereld mooi en interessant. Als we genoeg aandacht zouden besteden aan de vraag op welke manier anders iemand is, dan zouden we ook ontdekken hoeveel we van dat ‘anders zijn’ kunnen leren en hoezeer we dan van elkaar kunnen genieten. Want als we een beetje zouden leren over de ander, dan leerden we steeds meer van elkaar en dan was anders heel gewoon.

Nieuws

Deze periode staat in het teken van de leeronderwerpen emoties, zintuigen en situaties.
We onderzoeken met elkaar welke situaties zorgen voor welke emoties en hoe je dat kunt zien en ervaren. Op die manier wordt de wereld steeds een beetje duidelijker.

Caroline
Hartverwarmend enthousiasme
Mijn 11-jarige pleegdochter gaat al een paar jaar naar Tamara voor sociaal-emotionele ondersteuning. In korte tijd zagen we een positieve verandering: een ontspannen contact met anderen, groeiende behoefte om zich te uiten, en Tamara’s hartverwarmende enthousiasme leiden tot een transformatie van een teruggetrokken naar een spontanere meid die de leuke kanten van het leven ontdekt.
– Caroline
Wendy
Tamara, top!
Mijn zonen William en Lucas zijn al enkele jaren in begeleiding bij Tamara, zowel individueel als in groepsverband. Beiden hebben een vorm van autisme (PDD-NOS en Asperger), met Lucas ook nog ADHD. Haar professionele begeleiding heeft de broers, die voorheen moeilijk met elkaar overweg konden, nu beter laten samenwerken en communiceren. Tamara’s inzet is fantastisch!
– Wendy
Amaya
Een droom die realiteit werd
Onze dochter zit nu al 3 jaar bij Tamara. Het verschil is enorm. Tamara werkt in “real time” met de moeilijkheden / mogelijkheden van de kinderen. Dit betekent dat hetgeen de kinderen kunnen bereiken geen grens heeft. Het einddoel dat we hebben, is dat onze dochter kan genieten van wie zij is, vertrouwen in zichzelf heeft en de wereld om haar heen beter kan begrijpen en accepteren. Ja, ik weet dat dit een droom is voor elke ouder, maar met Tamara voel ik dat de droom geen droom meer is, maar een realiteit zal zijn.
– Amaya
Judith
Van “alles mislukt” naar “alles lukt”
Onze zoon Stijn, 11 jaar, met ontwikkelingsachterstand, ADHD en autisme, wordt fantastisch begeleid door Tamara. Als zijn voormalige juf hadden wij al kennis mogen maken met haar gave voor kinderen. Ze benut zijn uitdagingen als kansen en heeft in korte tijd indrukwekkende vooruitgang geboekt. Haar aanpak geeft ons hoop voor Stijns toekomst, waarin zijn gevoel van falen ongetwijfeld zal veranderen in “Alles is gelukt aan mij!”
– Judith
Yvonne
Tamara is geweldig!
Onze zoon van 10, voorheen begeleid door Tamara op school, bloeit op onder haar bijzondere gaven voor kinderen, waarbij ze snel de behoeften en zwakke punten begrijpt, en met duidelijke, rechtvaardige begeleiding heeft ze hem met PDD-NOS sterker gemaakt, resulterend in meer zelfvertrouwen en betere sociale vaardigheden.
– Yvonne
Odilia
Enorm gegroeid op sociaal vlak
Onze zoon had het moeilijk op de middelbare school, vooral met sociale gedragingen. Tamara, zijn docent, bood professionele hulp aan en heeft hem geholpen om beter om te gaan met zijn omgeving en zijn gedrag te beheersen.
We waarderen Tamara’s toewijding en professionaliteit, vooral haar benadering die uitgaat van het kind zelf en niet van vooroordelen.
– Odilia
previous arrow
next arrow